Thursday, March 19, 2009

PRODUK UTK LELAKI


UNTUK LELAKI ~ RM19.90

Kandungan Serta Khasiat
Tribulus Teresteris : Ia terkenal digunakan sebagai herba untuk meningkatkan libido dan kesuburan. Ia membantu melancarkan peredaran darah pada alat kelamin, mengurangkan tekanan darah dan mengurangkan tahap kolestrol.
Horny Goat Weed : Membantu meningkatkan kesihatan dan gaya hidup. Membantu meningkatkan tenaga, mengimbangi hormon dan melancarkan peredaran darah
Bee Pollen : Mengandungi unsur antibiotik, membantu komposisi darah, merawat anemia, meningkatkan penghasilan antibody badan untuk menentang barah.
Madu Lebah : Digunakan untuk merawat hampir semua jenis penyait. Merawat ketidaksuburan, mencegah serangan sakit jantung, mengurangkan tahap kolesterol dalam darah dan meningkatkan tahap ketahanan badan.
Saw Palmetto : Mengurangkan simptom pembesaran kelenjar prostat (BPH) seperti kerap membuang air kecil terutama sekali diwaktu malam dan miningkat kualiti hidup secara umum.
Ginkgo Biloba : Meningkatkan daya ingatan dan penumpuan. Melancarkan peredaran darah dan menghilangkan tekanan. Mengandungi unsur anti-vertigo dan anti-depresisive.
Astragalus : Meningkatkan sistem ketahanan badan terhadap penyakit. Mengandungi unsur anti-oksida, anti-bakteria, anti-radang dan diuretic(membantu membuang cecair dari badan).
Ashwagandha : Mengandungi unsur sedatif, anti-oksida, ia juga digunakan untuk keupayaan seks disamping ia merupakan adaptogen dimana ia meningkatkan ketahanan badan terhadap tekanan dan keletihan.
Rehmannia : Dikenali juga sebagai “Chinese Foxglove”. Ia digunakan sebagai herba perubatan di Asia untuk merawat anemia, pening dan sembelit. Ia mengandungi vitamin A, B, C dan D.
Tongkat Ali : Meningkatkan hormon testosterone dalam badan disamping meningkatkan saiz otot, kekuatan dan keupayaan. Ia juga dapat melawan keletihan.
Maca : Meningkatkan libido dan kualiti semen, mengoptimumkan paras nutrien yang digunakan oleh sistem endoktrin.
Ginseng : Meningkatkan libido dan capulatory performance. Kandungan ginsenoidnya boleh membantu ereksi zakar. Ia juga meningkatkan ketahanan badan terhadap tekanan dan mengurangkan keletihan.
Juga sesuai diminum oleh pesakit kencing manis & darah tinggi

0 comments: